sköön söndag

hallå det finns bara en var choklad som smakar varm choklad och den finns i sigtuna vid mitt landställe och jag visade den för emma idag hon tyckte också den va jätte god. jag smakade idag med vit choklad och det smakade värkligen vit choklad!


sen åkte jag och emma hem och hyrde 6 avsnitt av "sex and the city" och thai mat, mums. efter det blev det gossip girl innan jag gick ner till carro och nu bor hennes syrra i lägenheten carro bode i som liten och jag har tusen minnen där ifrån det kändes jätte konstigt att komma dit efter 6 år tror jag det är.. :S men ialla fall vi satte på carros systers dator och det var det mest skummaste jag varit med om för bilden var typ uppochner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0