plugg plugg och ännu mer plugg

Idag gick jag ännu en lång dag i skolan och va tvungen att göra ett hemkunskaps prov jag inte hade övat till det gick shiit! Igentligen skulle vi ha gjort det igår men då ringde emma och sjukanmälde mig och jag sjukanmälde henne. Men alla tycker att vi låter likadant så när de lyssnade av våra medelande trode de att vi va samma person och ringde hem!!! Jag sa till mina föreldrar att det var deras fel och typ grät i 3 timmar!!! om ni någonsin ska bortförklara er om ni gjort något dumt till era föreldrar gråt och vänd det mot dom, funkar varenda gång!

Men idag efter skolan gick jag först hemoch plugga sen gick jag och fika på fotöljen med emma och pluggade där (bilden).

Sen gick vi ner till vattnet vid slussen hur fint som helst (bilden).

När jag kom hem pluggade jag lite till...det är bara en jävla massa pluggande nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0